tirsdag 26. februar 2008

Timmy Surprise


Hei alle sammen!

Jeg heter Timmy, og jeg ble født 23.03.2006 hos Kenneth Rødsrud. Mamman min er Revfotens Whopping Good News og pappan min er Jackpack Chuckle Chum Willy. Fortiden bor jeg i Tromsø sammen med matmor Kjersti og trives veldig godt selv om jeg savner alle vennene mine i Waldemar Thranesgate i Oslo. Jeg er en veldig aktiv Parson Russel terrier og jeg elsker fart og morro! Livet er topp når jeg får springe løs i skogen, være med på ski og når vi er på fjellet. Matmor mener jeg må ha huskygener, og er imponert over at jeg har så mye motor og arbeidsvilje når vi er ute på ski. Og skal jeg si det selv så går det jammen unna! Min største hobby er å springe etter nabokatta når jeg får muligheten.. Jeg har også fått hilse på Mikkelrev et par ganger når vi har vært på hytta. Ellers så liker jeg å lære nye triks. Jeg kan spille dø, danse på to ben, finne ballen min, gi hals, prate, krype og rulle rundt, men mamma synes det er viktigst at jeg kommer når hun roper på meg.

Legger ut noen bilder av meg og Parson livet her i Tromsø og Oslo.

Hilsen Timmy og Kjersti

Ingen kommentarer: